Skip to Content

Naskah Drama Komedi

KAMIT - Drama Komedi Berbahasa Jawa

KAMIT

Sandiwara Basa Jawi

Dening: Gusmel Riyadh


TOKOH: 10 Orang

SINOPSIS

“perkara nyumbang wis owah dadi utang piutang….”

“KISAH KELAM SI KUPU MALAM”

Di suatu kampung, dipelosok kota, hidup seorang perempuan bernama Sutiem.

Drama Sunda: Longser DURIAT BEJAD

Drama Sunda: Longser DURIAT BEJAD

galuh-purba.com - Naskah drama sunda/longser "Duriat Bejad" karya Dipa Galuh Purba, untuk 15 orang, 4 babak.

Drama Sunda: Aya Naon jeung Iteung

Drama Sunda: Aya Naon jeung Iteung

www.scribd.com - Kacaritakeun di hiji lembur aya hiji kulawarga ngaranna kulawarga Kabayan.
Dina hiji poe kacaritajeun Nyi Iteung keukeuh hayang meuli tv

Iteung: Akang... akang...! Kamana atuh si akang teh? Akang... Akang..iih nyi iteung meunig eus lieur neangan?
Kabayan: Aya naon atuh Iteung? Meni asa rariweuh ieu teh.Titadihayoh we pulang
anting kaditu kadieu.Aya naon atuh?

Drama Sunda: Si Kabayan Ngingu Munding

Drama Sunda: Si Kabayan Ngingu Munding

www.scribd.com - BUBUKA KU JURU CATUR/NARATOR: Pamiarsa, si Kabayan anu kakocap pinter tapibodo, bodo tapi pinter, tina gunem caturna jeung Nyi Iteung meunang ilham. Seja usaha,neangan pangupa jiwa pikeun maraban kulawarga. Kumaha ketakna si Kabayan?Sumangga nyanggakeun pintonan Drama, dina carios si Kabayan Ngingu Munding.

Drama Komedi: LARAS 2 Alias Kisah Laras dan Lain-lain

Drama Komedi: LARAS 2 Alias Kisah Laras dan Lain-lain

bandarnaskah.blogspot.com - Naskah drama komedi Kisah Laras dan Lain-lain (Laras II) karya Dukut W.N. Diperankan oleh 10 orang.

Drama Komedi: LARAS 1

Drama Komedi: LARAS 1

bandarnaskah.blogspot.com - Naskah drama komedi LARAS alias LARAS 1 karya Dukut W.N. diperankan oleh 6 orang.

Drama Komedi: Peti Mati alias T.R.U.S.T

Drama Komedi: Peti Mati alias T.R.U.S.T

bandarnaskah.blogspot.com - Naskah drama komedi Peti Mati alias T.R.U.S.T ini adalah karya Dukut Wahyu Nugroho (Teater Nglilir) hasil adaptasi dari naskah "Peti Mati" karya Yessi Anwar.

Drama Komedi: Orang Kasar

Drama Komedi: Orang Kasar

bandarnaskah.blogspot.com - Drama Orang Kasar ini merupakan drama komedi satu babak hasil saduran W.S. Rendra dari karya Anton Chekov. Diperankan oleh 4 orang.

Sindikasi materi


Terpopuler Hari Ini

Sebulan Terakhir

Terpopuler