Skip to Content

CiNTa... KaMu DiMaNa

Foto SaNG PeNCiNTa
files/user/2972/CiNTa_KaMu_DiMaNa.jpg
CiNTa_KaMu_DiMaNa.jpg

CiNTa.. KaMu DiMaNa, MeNGaPa DiRiMu TaK JuGa KuTeMuKaN DiBeRBaGai BeLaHaN BuMi DuNia.

BeNaRKaH DiRiMu aDa aTau MeMaNG DiRiMu BeLuM TeRCiPTa, KaReNa SuNGGuH NYaTa SePaNJaNG uSia aKu TiDaK MeNeMuKaNMu CiNTa.

CiNTa.. JiKa KaMu BeNaR BeNaR aDa, MeNGaPa SaNG PeNGuaSa aWaL HaTi KiTa TaK JuGa MeMBeRi iSYaRaT DiMaNa KaMu BeRaDa.
aNDai SaNG MaHa CiNTa SaNG PeNGuaSa aWaL KiTa MeMBeRi iSYaRaT DiMaNa KeBeRaDaaNMu,KeMaNaPuN aKaN Ku TuJu aGaR DiRiMu DaN DiRiKu SeGeRa BeRaDa DiTiTiK TeMu.

Di HaRi HaRi YaNG LaLu aKu TeRuS MeNGeMBaRa TaNPaMu CiNTa , SaaT iTu KuKiRa DiRiMu NYaTa TeLaH BeRaDa DiDePaN MaTa. 
SuNGGuH CiNTa.. MeSKi KeNYaTaaN MeMBiNGuNGKaNKu,,KeNYaTaaNLaH YaNG MeNuNJuKKaN Dia BuKaN DiRiMu

CiNTa.. KeTiKa SaaT iTu KuTeMuKaN SeSeoRaNG YaNG MeMBuaTKu JaTuH HaTi, KuKiRa Dia DiRiMu TuLaNG RuSuKKu YaNG KiRi.
NYaTa CiNTa.. SaaT iTu HaTiKu JaTuH BuKaN PaDa\HaTiMu YaNG SaH TaPi PaDa TeMPaT YaNG SaLaH.

iNDaHNYa CiNTa..Dia TeRuS MeMBeRi HaRaP HiNGGa RaSaKu SeMaKiN BeRBuNGa BuNGa,BaHKaN TaNPa SaDaR HaTiKu MeMBeNaRKaN KaTa PeNaRi PeNa iNDaHNYa CiNTa PeRTaMa.

TRaGiSNYa CiNTa..SaaT NuaNSa HaTiKu SeDaNG iNDaH ,HaRaPaNKu PaTaH. TeRNYaTa CiNTaKu PaDaNYa BeRTePuK SeBeLaH TaNGaN, SeTeLaH aKu MiNTa KeJeLaSaN HuBuNGaN.

SeDiHNYa CiNTa...aKu LeLaKi YaNG PaLiNG TiDaK PeRNaH DiLiRiK oLeH MaKHLuK MaKHLuK TeRiNDaH CiPTaaN iLaHi,BaHKaN TaK MaMPu MeNJaTuHKaN WaNiTa PeMiLiK HaTi YaNG BaHKaN TaK DiLiRiK oLeH JuTaaN LeLaKi.

CiNTa..SaLaHKaH DiRi iNi JiKa MaMPu MeMiLiKi TaK SaNGGuP MeNCiNTai, CiNTa..KaRMa JuGaKaH iNi JiKa TuLuS MeNCiNTai TaK MaMPu uNTuK MeMiLiKi

CiNTa...aKu MuLai LeLaH,BuKaN KaReNa aKu PeRNaH SaKiT JaTuH PaDa HaTi YaNG SaLaH. BuKaN PuLa aKu BeLuM JuGa MaMPu MeNJaLaNKaN SuNNaH RaSuLuLLaH, TaPi KaReNa SeRaNGaN SeRaNGaN PeRTaNYaaN BeRTuBi TuBi YaNG TaK HeNTi DaRi LiNGKuNGaN TeMPaTKu TiNGGaL BuaT Ku ReSaH,KaPaN NiKaH.

CiNTa...KaMu DiMaNa, MuNGKiNKaH PeNCaRiaN DaN PeNaNTiaNKu DaLaM HiDuPKu YaNG SePi aKaN PeRCuMa KaReNa MeMaNG KaMu TaK PeRNaH aDa uNTuKKu DiDuNia.

Komentar

Tulis komentar baru

Materi isian ini bersifat rahasia dan tidak ditampilkan ke publik.


Terpopuler Hari Ini

Sebulan Terakhir

Terpopuler